Stratejik Planlama
Müşteri ihtiyaçlarına özel ve yüksek standartta hizmet vermek üzere çalışan ekibimiz, düzenli rapor ve araştırma paylaşımlarının yanı sıra entegre iletişim ve yaratıcı fikirler konusunda uzmanlaşmıştır.
Sektöre yönelik tüm standart yazılım ve araştırmaları ücretsiz bir hizmet olarak müşterilerine sunan ajansımız, farklı takip ve raporlama sistemlerine de yatırım yaparak hizmet kalitesini yükseltmektedir.
Araştırmadan yola çıkarak, müşteri pazarlama hedeflerine paralel medya stratejileri ve yaratıcı medya kullanım fikirleri geliştirmekteyiz.
- Medya Performans Analizleri
- Tüketici İçgörüleri ve Trend’ler
- Kalitatif ve Kantitatif Araştırma
TV Planlama ve Satınalma
Cereyan, Türkiye’de mevcut TV izleme performansı verilerini sağlayan TNS/ Kantar Medya firmasının gerçekleştirdiği ölçümleme panelinin bir üyesidir. Bu panelden elde edilen günlük datalar doğrultusunda gerçekleştirilen TV planlama ve satınalma operasyonu, tüketiciye en etkili şekilde ve en optimum maliyetlerle ulaşılmasını sağlamaktadır.
TV izleme verileri çok sıkı takip edilerek; meydana gelen değişimlerin nedenleri ve sonuçları ayrınıtılı şekilde analiz edilir ve bu analizlere göre doğru aksiyonlar alınır.
Ayrıca, ürün ve kampanya içerikleri doğrultusunda yaratıcı entegrasyon ve alternatif çözümler geliştirilir.
Müşterilerimizin aktif olduğu kategorilerdeki rekabetin TV reklamları günlük olarak takip edilerek, videoları ile birlikte raporlanmaktadır.
Basın Planlama ve Satınalma
Basın konusundaki uzman ekibimiz, satın alma, planlama ve proje geliştirme konusunda hizmet vermektedir.
Sektöre yönelik basın araştırmaları yetkinlikle kullanan ekibimiz, müşteri pazarlama ihtiyaçlarına entegre olarak öneriler geliştirmekte ve sunmaktadır.
Müşterilerimizin aktif olduğu kategorilerdeki rekabetin basın ilanları günlük olarak takip edilerek, görselleri ile birlikte raporlanmaktadır.
Yıllık basın anlaşmalarında, gerek stratejik gerekse taktiksel yaklaşımlar ile efektif planlama ve satın alma gerçekleştirilmektedir. Yıl içinde ise mecraya yönelik yapılan düzenli performans analizleri ile gerek fiyatlar gerekse de fırsatlar yeniden değerlendirilmekte ve iyileştirilmektedir.
Basın Satın Alma Stratejisi
Hedef Kitleye Yönelik Planlama
Düzenli Mecra Performans Analizleri
İletişim stratejisine entegre proje geliştirme
Radyo Planlama ve Satınalma
Cereyan, radyo planlama ve satınalma operasyonunu İndeks Medya işbirliği ile yürütmektedir. Bu mecradaki uzman ekibimiz, satınalma, planlama ve proje geliştirme konusunda hizmet vermektedir.
Sektöre yönelik dinleme araştırmalarına paralel olarak hazırlanan medya planlarında; marka ihtiyacı, hedef kitle ve maliyet optimizasyonu gibi parametreler göz önüne alınmaktadır.
Müşterilerimizin aktif olduğu kategorilerdeki rekabetin radyo reklamları günlük olarak takip edilerek, yaratıcı çalışmaları ile birlikte raporlanmaktadır.
Sinema Planlama ve Satınalma
Klasik kullanım olan ekran reklamın yanı sıra, mecrada sponsorluklar, fuaye alanı etkinlikleri, interaktif proje uygulamaları planlanmaktadır.
Haftalık izleyici sayıları bilgilerinin düzenli takibi ile, kampanya bazında izleyici sayısı hedefleri belirlenir ve yayın dönemi içerisinde takip edilir.
Senaryo entegrasyonları
Advergaming
Doğrudan pazarlama etkinlikleri
Açıkhava Planlama ve Satınalma
Açıkhava & mekan içi tüm mecraların kullanımlarına yönelik satınalma hizmetinin yanı sıra, entegre iletişime uygun fikirlerle farklılaşan projeler geliştirmek konusunda uzmanız.
Müşterilerimizin aktif olduğu kategorilerdeki rekabetin açıkhava reklamları haftalık olarak takip edilerek, görselleri ile birlikte raporlanmaktadır.
Entegre iletişim önerileri
Yeni mecra yaratma
Doğrudan pazarlama etkinlikleri
Dijital&Mobil Planlama ve Satınalma
Yeni çağ teknolojilerine paralel olarak gelişim ve trendleri yakın takip eden uzman ekibimiz, müşterilerimize dijital planlama ve satın alma konusunda geniş hizmet sunmaktadır.
Dijital strateji
Dijital mecraların planlaması ve satın alması
Kreatif materyal ve etkinlikleri konusunda danışmanlık
Kampanya etkinliği ve geri dönüşler analizleri
Sosyal Medya strateji, planlama ve satın alma
Mobil strateji geliştirme, planlama ve satın alma
Sektörel rekabet takip ve analizleri