Bonus Flaş


Bonus Flaş
Bonus Flaş

Bonus Card inovatif pazarlama hedeflerine paralel olarak, Garanti Bankası kredi kartlarıyla ilgili pek çok işlemde kontrolü kart sahibine veren bir ürün çıkardı.

 

Hedef kitle olarak Garanti Bankası kredi kartı sahipleri  başta olmak üzere 20 yaş üzeri ABC1 ses grubuna ait akıllı telefon sahipleri, yenilikleri takip eden kullanıcılar hedeflendi.

 

BonusFlaş kampanyasında, adı gibi ses getirecek ve kullanıcılar üzerinde ilgi uyandıracak yollarla tanıtmak adına, daha önce yapılmamış projeler üzerine yoğunlaşıldı.

 

Tüketici içgörülerini yansıtarak ürün özelliklerini farklı hikayelerle anlatacak şekilde hazırlandı.

BonusFlaş lansman kampanyası çerçevesinde 360 derece medya planması yapıldı. Lansman dönemindeki ilk hedef uygulamaya ilgi çekmek ve indirmeye yönlendirmekti.

Lansman sonrasında planlamada indirmenin yanı sıra kullanıcıların aktif tutulması da hedeflendi.

 

Kampanya süresince native ve media first icerikli cok sayida proje yapıldı.

360 derece tüm mecralar kullanılarak TV,Radyo ve Web yayınlarında Shazam ile uygulama indirme kolaylığı sağlanarak second screen kullanımda gerçekleşmiş oldu.

Lansmanda download rakamlarında gözlemlenen artışlar sonucu, AppStore’ da tüm uygulamalarda 3. Sırada,  finans uygulamaları arasında 1. Sırada,  Google Play’ de ise ilk 10’ da yer aldı.


Bonus İmaj Sinema Projesi


Bonus İmaj Sinema Projesi
Bonus İmaj Sinema Projesi

Capitol AVM, Spectrum sinemaları seçilerek; Planes 2 filmine bilet alan aileleri, fuaye katında farklı bir deneyim yaşatacak olan kareoke uygulamasına yönlendirildi. Aileler Bonus’u seviyorum, bonusu seviyorum. Çünkü ben ailemi, ailemi seviyorum müziği ile bonus şarkısını söylediler.

Kareoke yapan ailelerin arasından seçim yapılarak, üç farklı ailenin videosu beyazperdede izleyicilere gösterildi.

Kareoke yapan ailelerin #bonusluailelerbeyazperdede hashtag’i ile videolarını sosyal medyada paylaşılması sağlandı.

Aileler arasından hem kareoke yapıp, hem de sosyal medyada videolarını yayımlayanlara Bonus peruğu hediye edildi.

Bonuslu Aileler Beyazperde’de projesi ile 13 günde toplam izleyici sayısı 1.941’e ulaştı. 451 aile ile video çekimi yapıldı. 262 video sosyal medya üzerinden paylaşılarak iletişim duyuruldu. Katılımcılar yaklaşık 50.000 arkadaşıylaFacebook üzerinden çektikleri videoyu paylaştı.


ad.d Box


ad.d Box
ad.d Box

Müşteriler, Ocak ayında İstanbul’un seçkin kafelerinde başlayan uygulama kapsamında, hesap kutusunu açtıklarında gülümseten bir sürprizle karşılaştı. Bir reklam mecrası haline dönüşen hesap kutusunda, hesap pusulalarını görmeyi bekleyen ziyaretçiler, kutu açıldığında Bonus Card’in o bilindik ve sevilen melodisiyle karşılaştıklarında şaşkınlıklarını gizleyemedi. Bonus Card, yeni mecra için özel olarak tasarlanan reklam spotuyla, ödeme noktalarındaki potansiyel müşterileriyle bire bir iletişim kurabiliyor.

Cereyan Medya ile Ad.d. Box şirketinin birlikte geliştirdiği bu mecrada, her zaman ilklere ve yeniliklere  imza atan Bonus Card’in reklamları, şimdilik Aşk Cafe ve KafePi mekanlarında görülebiliyor.


Sinemada Advergame


Sinemada Advergame
Sinemada Advergame

Teknolojik bankacılık alanında öncü bir  banka olan Garanti Bankası, temel hedef kitlesi olan ‘yenilikçi, teknoloji sever ve aktif katılımcı ’ gençlere seslenebileceği bir sinema advergame projesi tasarladı.Çok kullanıcılı IVR teknolojisi ile yaratılan bu oyunda  sinema mecrasının sinemaskop ve dolby teknolojileri de birlikte kullanıldı.

Bu özel ve farklı projeyi Garanti’nin diğer mecralarda yayınladığı  imaj kampanyasının ana karakterleri olan Garantili Dostlar ile bütünleştirerek, kampanyanın bilinirlik ve mesaj etkisini de sağlamlaştırdık.

Garantili dostun ekranda üstüne belirdiği sayıya kendi cep telefonlarındaki tuşlara basarak eşlik eden katılımcılar, birlikte oyun oynamanın heyecanını  yaşadılar.

İzleyicilerin aynı anda bastığı sayıların her biri bir notaya dönüşerek, Garanti’nin imaj jingle’i  ‘Garantisiz Kimse Kalmasın Bizce’ melodisi katılımcılar tarafından oluşturuldu.


Metroda Caz


Metroda Caz
Metroda Caz

Proje kapsamında müziksever hedef kitle ile buluşabilmek için tam bir İstanbul Dergisi olan Zero dergisini Garanti Caz Festivali ile brand ederken,  5.000 adet derginin arka kapağına magnet yerleştirdik.Kanyon metro çıkışında kiraladığımız panoya  magnetli dergileri yapıştırabildiğimiz özel bir materyal yerleştirdik. Panonun üzeri silme olarak bu küçük şehir rehberi dergiler ile kapladiktan sonra etkinlik alanında caz yapan müzisyenler ile projeye tam bir sıcaklık ve canlılık kazandırdık.

Canlı caz müzik performansı esnasında hedef kitlenin yoğun ilgisi gözlemlenirken magnetli dergilerin çok kısa bir süre içinde tüketilmesi projenin etkin bir sonucu oplarak ortaya çıkıyor.


Durakta Caz


Durakta Caz
Durakta Caz

Müzikseverlerin caz müziği ufkunu genişletmeyi amaçlayan Garanti Bankası, Türkiye’de cazın önde gelen sponsorları arasında yer alarak bu alandaki desteğini “Garanti Caz Yeşili” markasıyla sürdürmeye devam ettirmektedir.Bu projede çekicilik ve interaktivite yaratılarak hedef kitle ile daha da yakınlık yaratılması hedeflenmiştir. Seçilen noktalardaki otobüs duraklarına caz müziğinde yer alan enstrümanlardan biri olan “gitar” kullanılarak, “Bu defa caz senden” sloganı ile insanların temas etmesi ve çalması, eğlenmesi ve caz festivaline katılıma teşvik etmesi düşünülmüştür.

Seçilen noktalarda, durak arkasına kreatif görselinin folyo giydirmesi yapılmış, durağın üzerine cut-out alınlık uygulaması ile durağı diğer duraklardan daha ön plana çıkarılması sağlanmıştır. Ek olarak durağın iç yüzeyine bakan raket üzerine, gerçek tellerden oluşan bir gitar klavyesi cut-out uygulaması ile yerleştirilmiştir.Boylece gitardan ses elde edilerek,insanların müzik yapması sağlanmıştır.